Tuesday, November 3, 2009

pulak dah....

ade jgk pendrive camni.....nak ke org pkai???menakutkan btul...kot mlm2 dia jln cr tuan dia x ke haru jadinya....ish...ish....



Monday, November 2, 2009

new housemates....

dis week aku dikejutkan dengan 2 org student baru yang tiba2 muncul di pintu rumahku...cewah...budak degree multimedia...sygnya bkn CCSP...klu x pnuh umah 2 dgn bdk2 ccsp je...so bilik aku pn bertambah la penghuninya...





yang bestnya pasni kurang la ckit bil api n air yang kteorg kene byr...yang xbestnya kene beratur nak mandi pg2...hehe...


papepn,kpd sume student2 baru welcome to KLMU...satu je yang aku nak tnya...xde kolej lain ke??mngkin jwpn yang akan aku dapat sama je.....TIPAH TERTIPU........ =)

THE NOTEBOOK

cite ni antara cite yang paling aku suka setakat ni...klu x silap,aku pnah baca sinopsis cite ni kat surat khabar 3 tahun lepas n dia kate cite xlepas tayang kat malaysia...so bile aku nampak je cite ni kat cc tmpat aku keje aku trus sambar....n mmg xsia2...best sgt cite dia...


walaupun ade sikit adengan2 org dewasa,biasa la cite org putih...klu xde takut xlaku lak...yang penting apa yang nak disampaikan ...


cite ni bermula bile seorang lelaki tua membacakan diari menceritakan percintaan sepasang kekasih kepada seorg prempuan tua kat hosp....terpisah kerana perbezaan darjat dan akhirnya bertemu semula n kawin....


dan rupa2nya cerita yand dibacakan adalah kisah mereka berdua...perempuan td mengalami penyakit cm lupa ingatan...dan setiap kali habis diari 2 dibaca, barulah perempuan tu ingat balik tp 2 pun xlama...xsampai 5minit then dia lupa balik...cian laki dia...entah dah beratus kali dia baca cerita yang sama semata2 utk isteri yang dia cintai...dalam buku tersebut, perempuan tu ada tulis..."bacakan cerita ini kepada aku dan aku akan kembali kepadamu....."betapa besarnya kasih sayang dorang....


dialog yang paling aku suka bila anak2 dorang ajak si bapa pulang kerumah sbb mak dorang mmg xdpt ingat pape...jwpn si lelaki tua td sgt menyentuh perasaan aku...dia ckp... "kekasih aku disini dan aku xkan sekali2 tinggalkannya...ini rumah aku skrg....."




best...xtipu.... =)
































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...