Wednesday, December 8, 2010

kangen bangat sama member2 celcom...

tetiba malam ni teringat kat budak2 celcom...dah lebih 2 bulan aku xjumpa dorang sejak berhenti aritu..mungkin xramai dah yang tinggal skrg sbb kebanyakannya xsambung kontrak mcm aku...aku dengar budak2 yang ada skrg sume tgh kursus..hihi..numa, fitri, ewd, batis, aun, ct..korang still kat celcom lg kan?dah tukar department ke??xkan asyik nak jwb prepaid je kot.. =p

lau teringat ms keje celcom dulu seronok jugak..asyik mengulor je keje kte..dengan aku punya ACW xpenah putih, memanjang merah...hikhik...korang mesti jg performance kn skrg..tiap2 bulan ke dpt full KPI??aku rasa fitri still n numa still terlebih aux smpai skrg...rindu r nk lepak2 ngan korang kat tingkat 5..mengumpat kat pulau tikus...ade lg ke aktiviti tersebut??msti dh bertambah kan ahli korang..kikiki.... :)

aku belek2 gambar, memanjang muka ko fitri..so aku letak la kt cni biar saham ko naik..jgn marah ye....


cehh..berlakon je dorang ni...

aku rindu ko la fit3!!

aina, fitri, ewd... :)

geng aux kt tingkat 5... :)

ngulor2...

sempat lak baca novel si ct ni..

ni time training..

tetiba je budak baju biru tu..

yg belakang tu tgn bob!

geng 3suku...

adek, hari, numa..


cakk!!!!

2 comments:

fyna said...

csr celcom e?hehehe

gm0t comot said...

iye..betul3x... :)

Post a Comment

comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...