Tuesday, December 28, 2010

aku yang semakin mengembang...

arini tetiba risau dengan keadaanku yang semakin mengembang..semuanya gara2 mak aku yang xhabis2 membebel suh aku diet..lebih2 lagi tahun depan aku bakal bertukar status dari cik kepada puan..lg rancak la mak aku punya tazkirah..xmuat pkai bju pengantin la..pelamin roboh la...amik gmbr xcantik la..sume benda dia sebut...aduihh mak...iye..nak diet la ni...


xdinafikan mmg sejak blk johor ni bagai di pam2 je..nak buat cmne..duk ngan family..makan sume tersedia depan mata..rezeki xelok ditolak..hihihi..tp skrg aku dah start la mengawal ape2 yang patut..berkorban kjap utk majlis nti,bior la comey ckit naik pelamin..


sebenarnya aku jarang la nk berdiet2 ni..penah dulu kat poly berat aku turun mendadak..xtau la sbb ape..mungkin sbb naik turun tangga or sbb aku bantai megi je kat asrama..aku xpernah duk asrama sebelum ni, so ms kat poly lau roomate aku xde biasanya aku xturun bli makan..mmg megi je selalu aku tibai..lebih2 lagi ms duk ngan nad..dia selalu blk klang..sem1 kat poly, ms bulan puasa aku selalu sgt xbgn sahur dan hanya berbuka dgn megi..bkn sbb xde duit, tp sbb aku xbiasa sgt suasana kat asrama ms tu..kira penah jugak la merasa zaman kekurusan..hee.. =p


skrg aku still suka mkn megi bezanya berat ni xmo turun cm dulu..hikhik..so aku dh kurangkan mkn megi dan mula  menjaga pemakanan..bukan nk kurus sgt pn..sekadar sedap2  mata memandang je..lgpun my fiance kata.. " mcm ni pn abg syg..." hahahahaha.....


* gambar aku ms kat poly dulu...


 sem 3 kat poly..sungguh xsangka ini aku... :)


nak kurus!!!!

2 comments:

Anonymous said...

kurusnya ko dulu momot...ahaks!

gm0t comot said...

hohoho..itu zaman dolu2..jauh beza skrg..awat guna anonymous..tarak kenal...heee... =p

Post a Comment

comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...