Monday, February 7, 2011

CNY Part 2: Sg. Gabai

destinasi selepas broga hill : Sg Gabai....

setelah penat lelah mendaki kami terus ke sg gabai untuk mandi manda pulak...lebih kurang 40minit perjalanan dari broga hill ke sg gabai...best berendam dalam sungai lepas penat lelah mengeluarkan peluh kat broga hill..seperti yang dirancang, aku mula menghidupkan bara api untuk BBQ...kteorg ni mmg kaya dengan makanan...macam2 budak2 ni beli untuk BBQ...ayam, jagung, dading burger, hotdog...risau betul aku takut xhabis....jd membazir plak kan..so sume org aku paksa makan smpai licin..kalau x, tak boleh balik...dan selamat la geng aku sume kaki makan..so small matter je nak habiskan...hikhik...


 Sg Gabai.....

 menu tgh hari kami..... :)

 tukang bakar...

 tukang mandi....

 tukang makan...hehehehe....

 aku n nini bekerja keras membakar...cewahhhh....

 penat + teruja....

 sesi berendam...

 berendam + makan...

 makan lagi...

 kipas jgn xkipas...

 smile..... (*___*)

teknik membakar dgn betul....

lebih kurang kul 5 kteorg baru gerak blk ke KL..dalam perjalanan singgah umah nanad kat Klang...gossip2 kjap pastu trus balik ke rumah masing2...esoknya baru aku siap2 nk balik kg plak kat batu pahat...sambung cuti...heee...


2 comments:

ZannaMazlan said...

wah~~ bestnya jagung bakar...yummy!!


n3 baru : senyum-senyum kambing ^.^

gm0t said...

mmg best.....manis sgt..heee... :)

Post a Comment

comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...