Tuesday, December 7, 2010

my engagement day... :)

20.10.2010..hari bersejarah dlm hidup aku di mana aku dan dia melangkah ke satu lg fasa sebelum kami diijabkabulkan..majlis pertunangan aku berjalan dengan lancar diiringi hujan rahmat pada petang sabtu tersebut... :)

Alhamdullillah...perkenalan yang baru menjangkau setahun dikuatkan lagi dengan ikatan ini..seminggu sebelum majlis, kwn baik aku rini tiba2 tanya.. ' mot..mu penah x rasa ragu2 bila amik keputusan nk tunang?' dan sejujur2nya jawapan yang aku bg ms tu mmg ikhlas dari hati.. 'sy xpenah se yakin ini nini...' hihihi..hazalee hassan yang aku kenal ckup ringkas, tak memilih, agak tegas dan sensitif tapi sgt memahami...walaupn ade kekurangan tp tu kan lumrah manusia..

jarak umur kami yang agak jauh mungkin antara faktor yg membuatkan kteorg serasi..walaupn kadang2 sikap kebudak-budakkan aku membuatkan dia sedikit rimas tp dia matang melayan kerenah aku..sesungguhnya aku mmg byk kerenah!!!hikhik... :)

hari bahagia aku ckup lengkap dgn kehadiran keluarga dan teman2 rapat..seronok bile tgk kwn2 baik aku ms kcik, time skola, n ms kat poly dpt berkumpul sama2..hope ms majlis besar nti member2 KLMU dpt dtg..mesti lg happening..n terima kasih byk2 untuk nini n gagai yang tolong basuh pinggan yang melambak kat dapur tu smpai tgh malam..nti korang nyer turn aku tolong pulak ye... =p



bincang ape2 yg patut...

sesi sarung cincin..

sempat jgk si gagai ni menyelit...

kami.. :)

my engagement ring.. :)

thanks to my best friend ima yg sudi jd mak andam terjun..

hantaran untuk pihak lelaki..

hantaran untu pihak perempuan..

we engaged!! :)

bersama teman-teman rapat..

kwn2 skola...

with my family..

nini n gagai... :)

2 comments:

nadhirah said...

cantik n comell la kamu...hehe

gm0t comot said...

sbnrnya sgt tombam..hee...
anyway thanks... :)

Post a Comment

comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...