Sunday, January 2, 2011

welcome 2011...

2011...akhirnya menjelma juga..rasanya belum terlewat utk aku ucapkan selamat tahun baru kepada semua...aku bersyukur sgt kerana masih diberikan kesempatan untuk bernafas di  bumi ini...tahun 2010 meninggalkan kenangan pahit manis yang xmungkin aku lupakan...hari terakhir 2010 aku habiskan bersama keluarga, tunang tersayang n kwn2 skola aku dulu2...

rasanya dah lama giler aku xbuat aktiviti mcm ni ngan dorang...sejak abis SPM mmg jarang jumpa sbb sume dah sambung study jauh2...at last, aku, z, ecah, dd, n aziah berkumpul kt mcD..mmg gamat abis lau jmpa budak2 ni...sumenya hantu gelak...xckp pape pn leh gelak...xfhm aku..hikhik..tp best giler dapat habiskan ms ngan korang di malam tahun baru..nti kte buat aktiviti ni lg ye..next time ajak rmai2... :)

dd + z + ecah

aku ngan ecah & aziah

10 things i love about 2010 :

1)   Masih dikelilingi kawan2 yang sgt hebat, best n superb!
2)   Diberikan kesihatan yang baik..rasanya 2010 aku jarang sakit..tq Allah.. :)
3)   Diberikan pekerjaan yang baik dan terjamin
4)   Bergelar tunangan kepada Hazalee Hassan
5)   Puyuh hijau secara rasminya menjadi milik aku.. 
      (*puyuh hijau adalah sebuah kereta)
6)   Habis study..tgu nak dpt ijazah je... ;p
7)   Dikurniakan keluarga yang masih seperti dulu..bahagia, sporting, best!
8)   Kembali ke kg halaman setelah lama di perantauan...cewahhh..
9)   Dapat pegang duit hasil titik peluh sendiri...
10) Masih menjadi diri sendiri..alhamdulillah, aku masih seperti dulu..

hope 2011 akan lebih baik dari tahun2 sebelumnya.....chow! :)



0 comments:

Post a Comment

comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...