Saturday, July 24, 2010

alahaiiii selipo......

malam ni sepatutnya menjadi malam yang menggembirakan utk kita selepas seminggu x jumpa..dpt mamam sesama kat Mali's Char Kuew Teaw...jalan2 kat uptown...bli stokin utk jogging nanti...nape la tetiba je jd cmni??

ni sume aku punya pasal la....sibuk sgt nak bli selipo...

dah nama pempuan bile kita ckp nak beli maksudnya kte nak jalan dr kdai pertama smpai kedai terakhir...test dulu kt sume kedai bandingkan harga kedai mana paling murah the baru decide...lau jumpa yg berkenan beli, lau xberkenan xyah bli...next time leh tawaf lagi...

tapi org lelaki lain..bile dia kata nak beli...dah stop kat 1 kdai pilih yang mana ok..test, tanya harga, bayar...so prosesnya sgt berbeza...

kenapa la sbb benda ni pun mlm yg spatutnya gembira bertukar jd muram..sebenarnya aku mmg nk bli selipo tu...tapi bile dah test2..tanya harga sume byk pulak yg aku pk... 'duit ckup x..?', 'kene cari ATM dulu ni...', 'kedai yang kat depan tu jual lg murah...', 'warna dia cm xcantik je...'

nak buat cmne kan...nama pun prempuan...last2 nak balik dua2 diam...dia diam sbb tgk aku diam...aku diam bukan sebab marah...sbb aku xtau nk terangkan kat dia cmne..nk ckp yang kte prempuan mmg cmni...aduuiihhh...selipo punya psal la ni....heeeeee.... :)

0 comments:

Post a Comment

comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...