Thursday, October 29, 2009

alahaiii bas len seng......



bas len seng....

sebut je nama dia msti mcm2 yang bermain kat fikiran student2 KLMU...ada yang sakit hati, ada yang malu, ada yang nak tergelak, ada yang marah2, ada yang menyampah...kalau tanya aku, jawapan aku semua di atas...hehehe...

pada aku, bas len seng umpama tilam empuk yang dapat membuatkan student2 dalam tertido dengan lenanya xkisah la masa nak g klas atau nak balik klas...serius....xcaya cuba naik skali...dengan aku2 skali layan..org yang ada masalah xleh tdo pn leh lena dlm 2 walaupn diselangseli dengan brek mengejut, baek nyer belok kat selekoh,atau hujan tiba2...

mcm2 ragam ada...penah aku terjaga dlm bas then tgk kat blakang sume tertido...mmg nak tergelak masa tu...yang terlentok kat tingkap lain, yang tertunduk lain, yang bersandar kat seat lain n ape yang sama ialah sume org tdo...masa 2 la aku rasa betul ape mr bala kata...masuk bas je tdo...

nape cm2 ek??mungkin sbb perjalann yang terlalu lama utk smpai kat hostel coz uncle bas slalu bwk kteorg g melancong kat wangsa maju atau bas x gerak2 sbb jem...so sape yang bersalah dalm hal ni???hehehe...

2 comments:

caoi said...

misteri nusantara nie. aku rase bas tu didiami oleh jin tido (bkn jim @ gmot ek). maklum la bas tu kan dah lame. time opah aku still vogue lg bas tu dah wujud. huhu..

gm0t comot said...

hahaha..jin tdo??pndai ko sharul..aku rs kne tnya kat opah ko la ape ubatnya supaya xtido dlm tu...

Post a Comment

comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...