Tuesday, October 13, 2009

minggu yang bz....

minggu ni adalah minggu yang panjang utk aku...nape ek??dis week aku ada presentation...1st group lg..so byk keje kne settlekan...tmpat keje??same je...penuh ngan kumbang2 afrika...xde la tension,sronok gak sbnrnya...nak improve english??keje la di orange internet cafe..hehehe...promote ckit..

kteorg ada 2 org staff baru...sorang student aerospace dr UIA..Hamiz Aizuddin and Norma..my classmate merangkap housemate aku...ade cite sedih sbnarnya..cian numa,baru 2 ari keje hp dah kne curi...sabar eh Numa..dugaan...

klakar tau dpt staff baru...ye la..tgk muka tension dorang mase keje teringat ms aku mula2 msk keje dulu...siap buat note lg...padahal jg cc je..hehehe..

minggu ni jgk aku ade mlawat kwn baik aku ms kat poly dulu...kat hkl...nadiah nama dia..org pertama yang aku jmpa ms jejakkan kaki kat poly dulu...sakit SLE dia msih ada walaupn dah x seteruk dulu..suka aku tgk dia x kurus kering cam sblm...badan dah berisi ckit...sedih jgk...dulu dia la yang paling aktif...tapi skrg jd cmni...sedih btul aku...well, jumpa mmbr2 poly dulu buat aku hepi sgt..dah lama xjumpa dorang...rindu bangat!!!

0 comments:

Post a Comment

comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...