Thursday, October 15, 2009

I luv my job!!!

sem baru, keje baru,kwn baru...aku mmg suka benda2 baru ni...hehehe...arini aku nak cite psl keje aku yang smakin hari smakin dekat kat hati aku...hehehe...(dekat ada makna)...tp sblm 2, aku cite ckit psl study...kene la seimbang kan....

arini aku ada presentation utk subjek negotiation...cuak jgk sbb leh katekan aku x prepare sgt...bz ngan movie...tp alhamdulillah la sbb ok je wlaupn ade sikit2 salah...biasala manusia mane perfect kan...so salah dimaafkan ye en ridzuan...next time sy akan wat more preparation...

minggu ni kat tmpat keje aku penuh je....penat ckit tp enjoy sbb kbanyakan customer aku dah knal...so penat tu berbaloi...tp cam biasa la,masalah yang xpenah2 selesai kat cc 2 adalah masalah tandas berbau..aku pn pelik..kdg2 dah basuh pn berbau jgk...ni sume angkara kumbang2 afrika 2 la...entah ape yang di makannya...pas dah guna xreti nak basuh..geram aku!!
hehe..tp ade benda menarik yang berlaku mlm smlm...yang membuatkan aku senyum sambil tdo..hehe..aku nak cite tp rasanya nti dulu la ye sbb personal ckit...(malu)..hehehe...awk yang baju merah,sori eh tertutup pc awk smlm.... :p

2 comments:

Dr. Ridzuan Masri said...

Ooo... tak prepae saya punya subject yerr... Kasi POTONGGGG...

gm0t comot said...

waduh2...sori encik...x dapat dielakkan... =)

Post a Comment

comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...