Thursday, October 1, 2009

lepas raya

hehe...senyum lebar ms aku bkk blog mr mustaffa..dia ckp sem baru dah mula tp klas lum stat bkn sbb klas xde tp sbb student x balik raya lg...well, utk klas aku situasi ni terjadi tiap2 sem... untk lec kat KLMU, maafkan la kami yang nakal2 ni...

well, rasanya lum terlewat aku wish SLAMAT HARI RAYA kat korang sume....ms aku update blog ni aku baru hari pertama kembali ke KL setelah3 minggu bercuti di kg...cewah...perasaan???penat....mana x nya, sampai2 KL aku trus msk shif keje kul 6 smpai 12 mlm...pekerja cemerlang la katakan....

good news yang aku dapat bile smpai KL ni, laptop yang dan berjanggut aku tunggu akhirnya boleh di ambil di ofis kat kolej so akan ku tuntut esok...huhuhu...sem ni jadual kteorg agak best sbb isnin n jumaat cuti....so aku leh la keje ikut time..nasib baik gaji aku naik...n pluang adik2 and abg aku utk mengikis duit aku terbuka dengan luas....hehehe...jgn mare bro...azam utk sem baru...kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi...persediaan utk OJT...and lawan ALI...huhuhu...

0 comments:

Post a Comment

comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...