Saturday, October 17, 2009

kite kan WONDER PETS !!!

dialog mlm mlm sblm balik keje,tepat jam 12.03 pg....

hamiz masuk ke cc dengan tergopoh gapah...



hamiz: sori2 terlambat...
aku : xpe...nti tgk2kan pc 29 n 52 eh...ade problem ckit...x detect kat billing..
hamiz : ok2
aku: nape lambat?dah prepare utk interview esk ke??
hamiz : a'ah..dah siap iron baju sume..esk tinggal pegi je..sori eh terpaksa susahkan..
aku: eh,xpela..ok je..keje kat cni mmg cmni..arini aku tlg ko,esk2 ko tlg aku...so esk nak dtg kul 6pg la kan?
hamiz: a'ah..
aku : kul 5stgh tepon eh...
hamiz : ok2..kesian lak,xpasal2 kne masuk keje pg2..sori tau..
aku : kan dah ckp xpe..kite kan WONDER PETS.... =)


2 comments:

caoi said...

Telefon, telefon berbunyi…
Telefon, kami datang.
Telefon, telefon berbunyi…

ada haiwan dalam bahaya!
ada haiwan dalam bahaya!!
ada haiwan dalam bahaya, di sane…

apa yang penting ?
kerja sama..
apa yang penting ?
kerja sama..

Wonder Pets Wonder Pets…
kami datang..
membantu (anak haiwan) yang kesusahan..
kami tak besar..
dan kami tak kuat..
bila bekerjasama semua jadi mudah..
yea...wonderpets!! (^,^)

gm0t comot said...

pandainya nyanyi...hihi....

Post a Comment

comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...